Sunday, April 26, 2009

TERUS SEPI

Ann terus menyepi tanpa jawapan kepada persoalan yang aku utarakan. Tawaran aku terima pada 31/3/09. Bermakna tawaran tamat 7/4/09.

Jadi confirm la, Ann tidak jadi jual WMC kepada aku.

Aku pun setelah aku fikir2kan...dan buat kiraan kasar...RM300K...terlalu mahal..

Tapi aku tau Ann mesti kata ada orang lain yang nak beli dengan harga yang lebih mahal...tak kisah la....aku mengaku yang aku tak berani ambik risiko...

Aku dan Ann saling mengenali melalui WMC. Kami pernah bertemu 2 kali. Sekali di midvalley dan sekali lagi di rumah aku sebab Ann datan nak beli benang. Aku ada juga supply "blank card" kepada Ann. Alaa...card yg ada lubang oval yang dia guna untuk kad SRE tu....

Aku pun dah lama berkecimpung dalam bidang SRE tapi untuk hobby je bukan untuk biz. Seni jahitan aku lebih kepada cross stitch. Dan memandangkan kat Malaysia ni tak banyak supplier barang2 cross stitch, maka aku mula berniaga kecil2an secara online. Supply aku dapat terus dari supplier luarnegara , mostly US. Setelah beberapa tahun, aku berehat berniaga sampai la sekarang. Stock aku pun masih banyak tapi aku sayang nak jual....kunun nanti pencen nak menjahit balik...

No comments:

Post a Comment